Test je kennis over de werkdag van een medewerker Ruimte!

25/maart/2025
09:30 - 11:00
Mook

Stap in de schoenen van een medewerker Ruimte en ontdek wat er allemaal komt kijken bij het dagelijks beheer van onze gemeente. Een interactieve quiz vol verrassende vragen en inzichten wacht op je!

Beleef het werken bij afdeling Ruimte

In deze quiz duik je in de planning en werkzaamheden van een medewerker Ruimte. Wie zorgt ervoor dat de straten schoon blijven, de bomen gezond zijn en dat nieuwe bouwprojecten soepel verlopen? Ontdek hoe onze medewerkers samenwerken om jouw leefomgeving mooi en functioneel te houden. Aan het eind van deze quiz weet jij precies welke uitdagingen en verantwoordelijkheden er spelen in dit boeiende vakgebied.

Dit levert het je op

  • Leer meer over de diversiteit van het werk in het ruimtelijk domein
  • Ontdek hoe jouw omgeving dagelijks wordt onderhouden en verbeterd
  • Ervaar de samenwerking tussen verschillende afdelingen binnen de gemeente
  • Test je eigen kennis en vaardigheden op een leuke en interactieve manier
  • Laat je inspireren om zelf een bijdrage te leveren aan een betere leefomgeving

    Programma

    9.00 uur: Opening en ontvangst door de burgemeester Inge van Dijk (Raadzaal)

    9.10 uur: Korte introductie over onze organisatie door de gemeentesecretaris Ward (Raadzaal)

    9.30 uur: Start van de 2 activiteiten verzorgd door de afdelingen Ruimte en Sociaal

    11.00 uur: Afronding gezamenlijke bijeenkomst in de raadzaal

    11.15 uur: Koffiemomentjes (jonge collega’s van afdeling Bedrijfsvoering en andere afd/teams)

    12.00 uur: Einde bijeenkomst

    Activiteit 1: Quiz over ‘De werkdag van een medewerker Ruimte’. Hier meld je je hier voor aan.

    Activiteit 2: Interactieve casus Sociaal domein: wat zou jij doen?

    Denk hierbij aan: gezinsproblematiek, armoede, schulden. Verward gedrag, overlast, huiselijk gewed, gebiedsverbod etc.

    Koffiemomentjes
    Hét moment om al jouw prangende vragen te stellen aan onze jonge ambtenaren. Namens afdeling Bedrijfsvoering nemen aan de tafels plaats: een Financieel consulent, Adviseur communicatie en participatie, een Beleidsadviseur Openbare orde en veiligheid. Daarnaast een Medewerker publiekszaken, een Beleidsmedewerker ruimtelijke ordening en een Beleidsmedewerker mobiliteit, economische zaken en toerisme.

Praktische informatie

Beschikbaarheid 9 / 250
Datum 25/maart/2025
Tijdstip 09:30 - 11:00
Adresgegevens Raadhuisplein 6

Mook
Contactpersoon

communicatie@mookenmiddelaar.nl

Over

Gemeente Mook en Middelaar is absoluut een van de mooiste plekken in Nederland! De gemeente ligt in het topje van Limburg, vlakbij Nijmegen, en wordt gevormd door vier dorpskernen in een prachtig buitengebied. Op het gemeentehuis en de werf werken zo’n 90 enthousiaste collega’s die elke dag met passie aan de slag gaan voor een nog mooiere gemeente. Bij ons zijn de functies breed en de medewerkers flexibel. Er is veel ruimte en vrijheid om taken en projecten zelf op te pakken en om jezelf uit te dagen en te ontwikkelen. De lijntjes binnen onze organisatie zijn kort. Je kent en ziet al je collega’s en we staan voor elkaar klaar. Samenwerken doen we niet alleen intern, maar juist ook met andere gemeentes en partners in de regio. Dat is essentieel om de unieke, groene gemeente te blijven waarop we zo trots zijn.

Aanmelden voor deze activiteit

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.